Now Reading
Lekcja Marketingu od Emily in Paris

Lekcja Marketingu od Emily in Paris

Czy Emily in Paris będzie kolejną inspiracją do pracy w marketingu? Marketing dla marek luksusowych, spotkania w Paryskich kawiarniach u boku przystojnych mężczyzn to marzenie każdej młodej dziewczyny rozpoczynającej pracę w mediach. Oto lekcja marketingu od Emily. Wykorzystaj 5 wskazówek od tytułowej bohaterki i bądź o krok bliżej od paryskiej drogi sukcesu! 

1. Co Branding

Świetne połączenie francuskich perfum z nowo powstałym eleganckim butikowym hotelem to nie tylko pretekst do stworzenia informacji prasowej o kolaboracji ale również poszerzanie potencjalnej grupy odbiorców. Perfekcyjnie łączymy potencjał dwóch marek z niezależnych branż. Pamiętaj, że cross promocja wiąże się z niewielkim kosztem względem skutecznej strategii kreowania wartości marki. Biznesowa wymiana usług to zdecydowanie sposób na obustronny sukces!

2. Networking, czyli budujemy relacje

Nowo poznane osoby to nic innego jak skuteczny rozwój naszej marki. Specjaliści od marketingu wiedzą, jak ważne jest budowanie znaczących relacji z odbiorcami i klientami. Emily in Paris niejednokrotnie wykorzystała zdobyte znajomości do swoich codziennych zadań. Zaczynając od przystojnego szefa kuchni aż po pozyskanie kontaktu do właściciela nowo powstającego hotelu. Networking to określenie, które głównie kojarzymy z szybką autopromocją i wymianą wizytówek; jednak to nic innego jak wdrażanie nowo poznanych osób w codzienne plany i cele. Fascynujące jak łatwo możemy budować doświadczenia dla naszej marki.

3. W kampanii wyjdź poza schematy jak Emily in Paris

Każdy z nas wpadł kiedyś w pułapkę myśli tworząc nowe kampanie na wzór dotychczasowych doświadczeń. Tym razem wykorzystajmy coś zaskakującego! Łóżko w środku miasta to idealny punk obserwacyjny gwiazdy. Połączenie  doświadczeń, jakie spotkały Emily, spacer z przyjaciółką po romantycznej uliczce oraz wyjście do muzeum pokazuje nam, że nie samą pracą człowiek żyje. Po dawkę inspiracji do kolejnych projektów, kampanii czy publikacji warto rozejrzeć się dalej niż biurko w pracy.

4. Wykorzystaj chwilę jak Emily in Paris!

Kontrowersyjny pokaz mody czy sukienka leżąca na podłodze po upojnej nocy to momenty, które trudno zaplanować w całorocznej strategii marketingowej. Emily in Paris niejednokrotnie udało się wykorzystać chwilę wartą wysokich budżetów marketingowych. Nie myśl, że takie rzeczy zdarzają się tylko w przerysowanych serialach, jeśli skupisz się na codziennych momentach, na pewno odnajdziesz właściwą chwilę na promocję Twojej marki.

See Also

5. Strategia na Social Media

Niezależnie od tego, czy jesteś młodym przedsiębiorcą, czy brand managerem marki, media społecznościowe są obecnie uważane za niezbędnym medium dla każdej firmy. Marki muszą mieć silne i skuteczne strategie social mediów, aby łączyć się z odbiorcami i pielęgnować założone cele biznesowe. Cyfrowe innowacje na zawsze zmieniły świat korporacji. Nie wystarczy, że firma publikuje zdjęcia na swoim koncie w mediach społecznościowych; content musi być atrakcyjny, budować zaangażowaną społeczność i być spójny z wizją marki. Trzeba przyznać, że Emily robi to dobrze, bez względu czy stoi za komunikacją na swoim prywatnym koncie, czy działa w imieniu marki luksusowej.

Na koniec lekcja przestrogi od Emily in Paris!
Uważaj z kim flirtujesz, może się okazać, że starasz się o kontrakt u nieodpowiedniej osoby;) Spożyte bąbelki poprzedniego dnia, na długo będą szumiały w głowie.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top